Är jag och mor lika ?

Fan så ledsen och irriterad jag var förrut, när jag fick ett samtal om att jag hade missat min körlektion den som jag trodde skulle vara vid halv fem men som skulle vara vid halv fyra. Jag är hundra på att vi sa halv fem men så var de inte.. Så 400:- åt helsike..

Nu är jag hemma hos min familj. Ska sova här över natten men jag har en känsla att jag kommer ta taxin hem sen i natt. För min saknad till Sebban är så himla stor, jämt verkligen !! Vi bor tillsammans, men oftast när jag är ledig så jobbar han och tvärt om, så med andra ord träffas vi oftast bara på kvällarna efter åtta. Det är inte mycket tid som vi spenderar ihop så den tiden man får ska man ta till vara på. Jag älskar dig gullet ♥


På tal om att älska någon.. Jag älskar min mamma, som har ställt upp för mig så ofantligt mycket. Du är guldvärd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0