TJingeling !! :D

Över hundra besökare om dan och vad ser ni, en bloggerska som inte alls är närvarandre. Men vad gör hon då? orkar hon inte blogga, eller har hon verkligen inte tid ? shiiiettt...

Sanningen är den, I´m a busy woman! Jag försöker satsa mycket på skolan, vilket jag är ganska dålig på (just nu). Jag är tränare för mina supergulliga tävlingsgymnaster tre dagar i veckan som representerar 6,5h i veckan. Jag umgås med min sambo. Har även gjort min första storhanling av MAT, (shiet nu börjas de - bränna pengar på mat. Vad händer med mina skor, mina snygga partyklänningar, smycken ja ni vet Therese Marie, vad händer med hennes shopping.....)

Är hemma ifrån skolan idag. Fick kramp i magen i gårkväll, och spykänslan var där. yuuurk! Så nu får jag vara hemma och ta det lugnt, fixa med tråddraperiet som ska in i sovrummet som gränsar av in till garderoben, sen ska jag även sy om en gardin till två gardinpaneler.
Min mamma ska komma förbi här innan hon börjar jobba. Hon ska åka till körskolan och köpa sådana fas-tester för 250, då har jag någonting att göra idag. Jag har även prov i morgon i fysik. DET KÄNNS PISS. är inte klar än, men vem är det av alla i våran klass. NO ONE..



Bilder ifrån söndags - Avslutningsfest på kolmården
Min brud var där <3'


Kommentarer
Postat av: Walentin

så lite sååå :) all bra med dig?

2009-10-07 @ 12:21:31
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Carro

haha det var kul i söndags xD hoppas på massa mer kvällar för oss :D :D

2009-10-07 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0