Helg rimmar ju inte på älg, men en annan älg är Hälge...



Ikväll blir det Melodifestival med familj och darling ute i Stavsjö. Där vi också ska tillbringa natten.
Skridskor ska vi åka ikväll också om vi orkar.
Imorron ska vi åka till Stockholm och umgås med min släkt och fira födelsedag, och då måste Tess vara med för hon är så mysig och pratglad med min familj & släkt. Jag har en mogen tjej!
Vet dock inte vart i Sthlm vi ska, förut va de la Djursholm, vet inte vart dom bor nu.

Det blir skönt att få komma bort lite, inte behöva tänka på mat eller annat tidskrävande. Skulle ha jobbat imorron (söndag) men bytte dag men en kollega. Så det är superduper.

Jaha, nu vet ni vad vi ska göra! För övrigt nu när det är lungt på jobbet så kör jag stenhårt på vetgirig.nu!
Lär mig massa nyttiga saker!



Szia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0