FYFAN VAD JAG HATAR LÖGNARE. hON DEN JÄVELN SKA FÅ'

Fyfan, jag vet inte vad jag ska säga..
Jag har bett om förlåtelse till jimmie om att jag anklagat han så förbaskat om otrogenheten i helgen. Men självklart, vad ska man tro om man får höra av fem olika personer att han strulat med en annan tjej plus att man får höra det av den tjejn han "strulade" med..  självklart tror man att han har hållt på ..
Jag ångrar inlägget nedabn, det gör jag verkligen, men just då kände jag mig bortglömd och inget värd. liksom otrogenhet är det värsta jag vet. Varför jag var så skarpt säker på att min pojkvän varit otrogen var att det hänt en annan grej denna månad också.. Fast det hela hänger bara på att förstöra..
Och denna gång är jag så pissförbannad, för desaaa fem tjejer och emelie "LEBB" som vi kallade henne i navestadskolan har gått och ljugit om detta hela tiden. FYFAN, hur kan man göra så.. Hur kan man gå runt och ljuga om att min pojkvän har strulat runt som han gjorde med denna människa.. SERIÖST..
Jag blir så jävla flyförbannad över sådant skit, och sådana människor som är så jävla avundsjuka och bara vill förstöra mellan oss.
Men jag sa till jimmie förrut. JAg orkar inte mer, kom och hämta dina kläder och dra åt helvete..
han kom hit, men han la sig bredvid mig och höll om mig och berättade en helt annan historia.. plus att min kära kusin var på samma fest och hon satt med sin pojkvän som känner jimmie i vardagsrummet bredvid jimmie tills tor del av festen och de där fem tjejerna och emelie hade sagt till mig att de var inne ensamma i ett rum och hånglade.. Medans min kusin VEEEEEEEEEEEET att jimmie hela tiden var i vardagsrummet. Och min kusin skulle inte ljuga för mig, det vet jag. Hon ringde till och med mig (när jimmie var hos mig) och snackade och förklarade precis som det var.. Och då kändes det en lättnad..

Men jag var så nära på att göra slut, och det måste ni läsare också förstå.. MEn jag har sagt till jimmie, OM jag får höra nåt liknande då vet du vad som gäller. Då skiter jag i dig, och lämnar dig, emn jag JAG JAG kommer vara den som aldrig kommer gå vidare med någe glatt leende..
Men nu är det som det är..
Jag kommer ha svårt att lita på dig jimmie, och det sa jag till han innan.
Och det är förståeligt..

JAG ÅNGRAR SÅ FÖRBANNAT MYCKET ATT JAG PUBLICERA DET INLÄGGET NEDAN. MEN DET VAR VERKLIGEN SLUT I MIN HJÄRNA OCH JAG PALLADE BARA INTE ,MER. MEN NU VET JAG HUR DET LIGGER TILL

De där fem tjejerna och emeli vet jag vilka de är. Har känt några av dem innan , tidigare ålder. Och då ljög nu så förbannat mycket. Och det hänger tydligen i.

Postat av emelie:
"jag hoppas du vet att jimmie lr vad han heter hånglar med fler än dig och att han är bra påt :)"
Efetr ett tag skriver hon :
"om jag ska vara ärlig kan dt lika gärna vara johanna han hångla med, men mina kompisar sa att dt var mig han hångla med.. var lite för full för att veta säkert"
Hur fan kunde hon då veta hur bra jimmie var på att hångla..
Man hör ju själv hur jävla dålig lögnare hon är !

FYYYYYYYY skam på det här
Förlåt fö allt det här säger jag bara..

Kommentarer
Postat av: adelina

OHH HERREGUD, ÄRE NT DEN DÄR TJEJEN SO ALLTID HADE ROSA BIKBOK TRÖJA?

2008-01-28 @ 22:43:28
URL: http://awdelina.blogg.se
Postat av: sofia

Fyfan vilka jävla brudar. Om jag var du så skulle jag vara riktigt förbannad och ge dem en varsin örfil, det förtjänar dom. Förstår inte varför tjejer alltid ska vara så avundsjuka och förstöra.. Det är bara för dig att tänka på hur små och obetydelsefulla de är och att de vill förstöra för dig för att de själva inte kan få någon kille.

2008-01-28 @ 23:18:11
URL: http://thisisreallyme.blogg.se
Postat av: Anonym

stackars. ..........................

2008-01-29 @ 12:00:40
Postat av: Nathalie

vem Emelie?? fyfan vad lågt att ljuga av dom isåfall;S

2008-01-29 @ 16:10:34
URL: http://Naatta.blogg.see
Postat av: Robert

Tarre' positivt, det finns folk som vill vara som dig.. Och förrsten, hon Emelie kan nog inte rå för att hon var sjuk den dagen som sunt förnuft delades ut, men att påvisa det såhär på internet verkar ju vara sådär genomtänkt.. :kocko

2008-01-29 @ 17:40:50
Postat av: T`

Robert, Joood e e ju sant !! :)

2008-01-30 @ 16:03:23
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Jag

Ehm.. Hatar du lögnare ? Den största lögnaren är ju DU!
Som till och med åker på stryk för att ha ljugit om att du blivit våldtagen. Hoppas du blir det istället!!

2008-01-31 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0