Titta vad som faller ner, snööö ^

Hallojsss =)
Blev lite förvånad nyss av att snön hade fallit ner på marken här i norrköping. Det trodde jag aldrig men då hade nyheterna rätt då, konstigt nog.. Idag ska jag vara med Elin, en underbar vän från klassen, hon ska hänga med  mig när jag ska träna mina små gymnaster, lite kul sådära =)
Sen blir det hemfärd till älsk, ska sova hos han tis, ons och tor, så ni får vara berädda på dålig updatering tyvärr =/ Men men,, Nu ska jag börja jobba igen..

Har ni snö också ?? =)

image2078
Framsidan på våran skola, ni ska se sommaren =) SNYGGT :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, jag vill ha sommar.

2008-01-22 @ 10:55:35
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Elin

Jag hatar snö, fy fasen -.-
Men kuul vi kommer ha sen :D !

2008-01-22 @ 10:57:55
Postat av: T`

Elin; självklart kommer vi ha det :D:D du är bäst :)

2008-01-22 @ 13:09:15
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0