överraskniiing ^^

Godmorgon sunshines !! =D
Egentligen har jag en liten överraskning på spel, dock vet jag inte hur det ska fungera, men det lär vi alla allt se när jag väl sätter igång med skapelsen xD. Dock vet jag inte vad jag ska döpa kategorin till hmm..
Kanske... Therese Maries Inspirationskollage. Hm det blir nog för långt namn..
Helt enkelt får vi se. Ska snacka till mig lite med en kompis och så kanske får jag låna hennes system kamera, sen måste jag fixa till en massa lappar med länk till min blogg..

JAJA, vad jag svamlar, men hoppas detta blir bra ^^ ;D
Nu ska jag försöka få mina anoonser på plats igen som jag hade innan bloggflytten,.. Sen får vi se vad som händer idag. Ska iaf träna mina gymnaster och sen blir det hem till jimmie förmodligen..

Underbar låt, eller vad tycker du ?

Kommentarer
Postat av: matilda

ja faktiskt, lite lika var vi! kul.

2008-07-04 @ 12:50:27
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Therese

braaa låt :D



altså jag har inte kunnat logga in på bloggen för att mitt lösen har blivit ändrat på ngt konstigt sätt.. så dom på blogg.se ska fixat och så tills söndag så då bloggar ja igen ÄNTLIGEN!!!! :D kraam &puss

2008-07-04 @ 14:27:12
URL: http://teessann.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh älskar takidas låtar om du gillar den så lyssna också på burning inside. Men reason to cry och curly sue är mina absoluta favoriter... lite synd att curly är sönder spelad på radion bara :/ Ha de bäst! din blogg är super! :)

2008-07-06 @ 00:01:12
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0