AFRO DANS

I morse kunde jag inte resa mig upp pågrund av min träningsvärk i ryggen. WOW säger jag bara efter afropasset igår, man kan ju lugnt säga att det tog på ryggen därmed i rumpan. Jag har cokså fått träningsvärk i händerna hahah, jag tror nog att det är i "fågeln" som jag fick de hihi..

Jag tänkte visa er ett litet klipp från i morse då jag dansar några steg ifrån afrodansen så ni vet vad jag talar om hihi..
 Lite kul bara att ni nu kommer att tro att jag inte kan hålla takten men så är det inte hihi, musiken hänger inte med i klippet helt enkelt.. (jag har varit dansare i nästan hela mitt liv )

Just de, lite impovisation i slutet xD




Första bilden: Dåå kör vi fågel, xD
Andra bilden: Då kör vi stövveln, sätt på den redan från tårna. "KOM IGEEEN "" =D
Tredje bilden: YEEEH, spjutet tjejer, kom igen rör på rumpan, hela kroppen , axlarna.. etc

Kan lugnt säga att vi har kul på afrodansen på gymmet !! =D
Har du kört afrodans nån gång ??

Kommentarer
Postat av: Robin

looks soooo happy and energetic =D

2009-04-08 @ 13:36:28
Postat av: adina

sv; Jo:), vi fick påsklov idag! :D

2009-04-08 @ 15:25:40
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
Postat av: Jennie

skoj dans :)

2009-04-08 @ 15:48:16
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Danne

hehe sexig dans ^^

2009-04-08 @ 17:31:07
Postat av: Therese Marie

jag vet danne !! :D

2009-04-09 @ 18:44:04
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: fillan

hahaha så sjuk du är tessan!

2009-04-12 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0