Little bit nerves




När jag kom hem drog jag på mig min sköna stickade tröja (som jag bara använder hemma) och mina fula "badrummstofflor" och lunkade fram till datorn..

Idag har jag hunnit med massor faktiskt. Vaknade upp bekvämt och drog mig till skolan. Efter skolan kom mamma och hämtade upp mig och vi drog till stan och fixade passsfoto till jobbet.. Sen promenerade jag genom Västra promenaden till Jobbet coh gymnastiken.. Det gick jätte bra och jag längtar tills mina gymnaster ska få träna på tamblinggolvet !!
Efter det passade jag på att träna själv. Hoppade in i en grupp, de körde trampett (  love that ) och tillslut satte jag en helskruv, blev lite förvånad att det fortfarande sitter i efter två års uppehåll. Hmmjaa !! =D

Har en massa outfitbilder som jag vill visa, men det bhar inte blivit av helt enkelt.. plus att jag har köpt lite nya saker, väska och skor bland annat.. Men det får jag ta och visa någon annan dag..

Min första arbetsdag på Kolmården u på fredag, något att se fram till..
Imorgon är jag ledig , fast inte helt ledig.
Jag ska ha min muntliga examen i Tyska i morgon, är jätte jätte nervöööös !!! haahah snacka tyska lixom, det har jag inte gjort på två år.. bara jobbat med tyskan ..

Nae nuuuu ska jag logga in på bdb och facebook och lägg in lite bilder..
Sugna på att titta in dem, (Ainariel.bilddagboken.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0