Bubblaa och bastaa








Igår blev det lite blandat, möte , bastu och bubbelbad =D
Det var jätte trevligt att träffa mina äldre kompisar, äldre och äldre, jag menar dem man umgicks med för fyra år sedan. Vi hade det mysig med massa snack och gott att dricka !
Vi skulle dra till någon bar senare på kvällen, men jag klarade inte av att visa mig med mitt fluffiga hår (efter ångan) så vi drog hem till Ray.. Trevlans..

Nu sitter jag i bilen iväg från Norrköping. Jag ska till stockholm till mina systrar, maybe träffa far min också =)
vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-04-10 @ 15:39:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0