Djurvårdare


Mina vänner pati och Emme..


Underbara Tina som fyller 17 idag, grattis till henne.. Och Tessan till höger som fyllde 18 igår !! Grattis brudar..


Jag älskar dig Sebban <3 min sambo =)



Det gick bra på jobbet idag faktiskt..Men var sjukt stressad för jag gjorde fel till en början.. gjorde städrutiner hos smågnagarna som jag inte skulle ha gjort.. Otroligt irriterande =O, så kom efter i schemat en aning mycket. Men sen gick det på räls.. Fick mata de flesta reptilerna med sophobas idag, äckliga mjölmaskar som ödlorna älskade.. kelade dessutom med illrarna när jag var inne hos dem , otroligt sööta.. hahah dumma get som stånga mig =O hahh men otroligt glada.. När jag kom in med mat så såg man svansen gå fram och tillbaka av lycka xD.. AW det ska jag iallafall jobba med i framtiden ! DJUR!

Ikväll blir det hem till Tina där de blir fest, dock ska jag inte dricka så mycket, har jobb att sköta i morgon också!!

Kommentarer
Postat av: SaraChristina

Tjena, allt bra? =)

2009-08-23 @ 16:44:52
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Tess

Har ni blivit sambos :D? Det visste jag inte. Stort grattis. Kram!

2009-08-24 @ 12:36:10
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin
Postat av: tina

taaack så mkt gumman :)

2009-08-24 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0