Nu ska vi till Ullared




Nu har vi ätit frukost, det var supergott. En riktig buffé med massa valmöjligheter, riktigt gott =D
vi steg up vid sex i morse, var klara strax över halv sju så tog vi hissen ner och åt den efterlänktade frukosten, hihi.. Oc nu är vi påväg till ULLARED. Har aldrig varit där innan så det ska bli jätte kul. Jag ska obligatoriskt ha med mig en väska och underkläder där ifrån, får se vad man hittar där ^^, är det mycket bra där, eller bara massa skit ?
Det ska bli superkul, vi hörs senare mot kv'ällen <3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det varierar, jag har varit där några gånger och ibland hittar man massvis medans nästa gång man åker så hittar man inte alls mycket . Det är väldigt olika :)

2009-08-01 @ 21:55:47
URL: http://trollungeen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Min dotter sitter i kassan där. Det finns mycket fint och jag tror du blir överraskad. Allt är inte billigt, men mycket är det och fint med! Hoppas du hittar massor av fynd! Kramar!



Ps. blodsockret kommer sjunka efter ett tag inne på Ge-kås, så passa på att fika lite, hihi. ds.

2009-08-02 @ 12:27:45
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: nathalie

ni verkar ha det super mysigt! saknar er så hoppas ni kommer hem snart så vi kan hitta på nått :) puss på er sötnosar!

2009-08-02 @ 19:36:36
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0