shorts + RandigMonkiTröja



Älsklings godisskål..

Jag och min skönhet har tagit det lugnt hela dagen. Vi har varit ute på maxi men hittade inget vettigt till pris, bara ett par supersnygga snygga converse skor i "läder" bara för 1000 kronor, ingenting juhh... Joo för min plånka är det en del just nu,, Ikväll ska jag hänga med tjejerna  ut till trädgården hade jag tänkt, men nu vet jag inte, är sådär trött och orkar inte klä och sminka upp mig lixom.. Nee inte min dag helt enkelt !!

Nu kanske det blir en beställning från FOREVER21 istället..
vi hörs senare skönheter..

Kommentarer
Postat av: Elena

Smarrigt med godis. ÅH!

2009-08-10 @ 22:00:02
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag gillar det massor också! Själv har jag varit tränare för trupgymnaster sen 2005, men har tränat olika slags gymnastikgrupper sen typ 2001! Speciellt alla tävlingar är roliga, man får liksom belöning då! Mina grupper finns på youtube, ska försöka hitta en länk åt dig :)

2009-08-11 @ 06:48:29
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0