Halmstad city

Hej mina kära läsare, dålig uppdatering, jag vet !!
Men det tycker jag att jag har förtjänat, min lediga helg, då ska jag ha lite ledigt från bloggen =).. Det var underbart igår.. Vi cheeckaed ut vid tolv, drog ner till Halmstad stad och gick där, shoppade lite och sen far vi vidare till jönköping och gränna och kollade på slottet, det ner brunna, vad de nu heter xD.. Det har varit sjukt fint väder i helgen, och otroligt underbart med min pojkvän. Jag bara älskar att vara med dig, du är otroligt underbar ! <3

bilder ifrån halmstad stad:





Det var någon båtmässa där i helgen och en liten festival kan man säga..
Otroligt mycket folk och trevligt var de allt..

Nu blir jag åksjuk, ska stänga av datan, jobb väntar 12-16
puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0