Summary

Fy skam på mig..
I fredags när jag var ute på otten kom en bloggläsare fram till mig och berömde mig och mitt bloggande. Men herregud så dålig jag har blivit på att blogga. Jag tycker min design och allt är bara så tråkigt GAH!! Tycker inte ni det??

På julafton var jag med min Sebastian. Jag drog hem till min familj, satt lite barnvakt och åkte pulka med mera med mina småsyskon, fan vad roligt det var när jag, Sebban, Linda och Viktor åkte ner för backen TILLSAMMANS på en snowracel (stavining?) hahah så jävla sjukt roligt. Och hur mysigt är det inte med massa pussar av sin älskade pojkvän i detta snöiga väder xD Wow jag är så kääär!!
Åh tack för alla fina presenter ifrån familj och pojkväns familj med mera. Superglad för allting!! Framåt kvällen drog jag och Sebban till Stavsjö där hans föräldrar bor. Där träffade jag släkten igen och vi åt en hel del gott. Jag är så himla välkommen hos hans familj och släkt, känns ritkigt bra!

Juldagen spenderades först hemma, sen vidare till min familj och äta lite julmat.. Jag drog vidare till Josefine och sen drog vi tjejer till Otten. Jag var helt nykter den kvällen (Har jobbat hela helgen) men jag hade lika kul som när man dricker.. Fan vad jag och Jossan dansade haha !! riktigt grymt =D u goo girl ;)


Nu under helgen har jag jobbat som jag visst har nämnt. Det har varit en hel del problem faktiskt denna helg med att lås har frusigt fast, en get skadat frambenet, ödlorna och majsormarna har kvalster (så har ivomec behandlat dem) jaa ni förstår allt detta har dragit ut på tiden!! Men fan vad skönt jobb jag har.. Så himla skönt att komma dit helt osminkad (det är en annan sak sen på bussen hem, inte så lika kul att vara osminkad xD) vara för mig själv och spela hög musik (inte för högt så att djuren blir lidande) och samtidigt jobba med något jag älskar , DJUR! wow vad bra jag har haft de =) Dock var nog detta min sista helg, vet inte riktigt hur schemat och planerna för nästa termin ser ut.. =/


Kommentarer
Postat av: louize

vad har du för mobil?:D

2009-12-30 @ 21:03:19
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0