15/10-09

Tja era snygga läsare =D

Blir så himla glad varje gång jag loggar in på bloggen och möts av era underbara ord. Varm kram till er alla.. Håller på och planerar lite inför dagen. om en halvtimma har jag tandläkar tid, men tur är så tar det bara tio min för mig att gå dit, superbra! efter det ska jag ringa ett samtal angående jobb (hoppas jag får gå kursen) och efter det drar jag nog ner på stan en snabbis innan jag drar vidare till gymnastiken och mina gymnaster.. I söndags var vi och tävlade i västeås - en väldigt svår tävling men åhhh så duktiga ni var tjejer :D:D så idag ska jag och Olivia dela ut diplom till våra underbara gymnaster..
Efter det blir det gymet.. JAAA gymet! herregud vad veckorna drar förbi. Nu får jag ta tag i sidofettet och börja köra riktig styrka igen. JAop så är det, skönt att jag inte är ensam om att vara lat, it´s gonna be hårdkörning idag Martin !! :D

btw, jag kände att jag hade turen på min sida idag så jag gick till pressbyrån och köpte två tialotter....

Men det gav ingen lycka de inte...

 


Kommentarer
Postat av: Emme

Äntligen uppdaterar du! :) trisslotter heter det ju knäppis.

2009-10-14 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0