Börja jobba på Nautilus

Efter att jag och mamma hade varit på vårdcentralen (som var stängt) så drog vi ner på stan. För att lugna mina nerver blev det lite hopping och 500 kronor fattigare lev jag minsann.. Men jag är supernöjd med mina kap, men jag vet en som inte kommer gilla det xD min kära älskling som försöker så starkt få in vettiga ord i mitt huvud som exempel SPARA PENGARNA.. hahaha ^^

Här har ni fynden:


Leggings/jeans från monki (200 kronor, rea , skulle kostat 400), linne från monki (100 kr) och rosa/röda leggings ifrån Bikbok (150 kronor)




Det blev även en chicken kebab på stan, eller rättare sagt två stycken ^^.

Så nu ska jag vara duktig med att gå in till stan istället för att ta bussen. För idag ska jag på min första "arbetsdag " på gymmet Nautilus. Jaa jag ska nämligen gå instruktörsutbildningen nästa fredag och sedan börja jobba på¨Nautilus, det ni ;).. Så idag ska jag hänga med och se hur instruktörerna jobbar med kunderna, få kunskap om hur maskinerna fungerar med mera. Det ska bli spännande

Kommentarer
Postat av: ung mamma

fin header =)

2009-10-25 @ 10:28:28
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Walentin

Lalalaa ;)

2009-10-25 @ 22:58:36
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Tanja ;*

va fin blogg du har =D

2009-10-26 @ 15:01:53
URL: http://tanjakourmadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0