Grattis Foki till Årets blogg

Ja grattis till henne, underbart roligt att hon fick det priset, det är hon verkligen värd. En så speciel brud som lyckas komma upp i bloggtoppen på bara 10 månader, det är superkul att vissa lyckas =)
Grattis till dig ...

Själv väntar jag på att min sebastian ska duscha klart. Vi har nyligen ätit jätte god mat. Mästerkocken han själv lagade fläskkottlett (stavning?), pomme och bearnésesås - även en rysligt god sallad som jag har gjort blev serverad till maten ^^..

Film dags....
Mys till oss...

BYE


Kommentarer
Postat av: [sofias foto]

Jättefin blogg! :)

Snälla hjälp mig vinna ett filter till min kamera så att jag kan fortsätta utveckla mina fototalanger. Jag är finalist hos Stina och det enda du behöver göra är att gå in på länken härunder och rösta på nummer 5 :D



http://stinamanda.blogg.se/2009/october/finalisterna.html



Tack på förhand :)

Kram, Sofia

2009-10-18 @ 01:46:11
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0