Jag vet att ni saknar mig =D

brumm brummm och mer brummaaaa !
Just nu är en stor fläkt upphängd i taket för att få taket torrt. Jaa grannarna ovan oss har tänkt och flytta (tack gode gud för det !) och stängde av frys och kyl på något konstigt vänster eller hur det nu var så en morgon såg min pojkvän att det droppade ifrån taket.. Hmmm idioter alltså..

Är smått nervös, ska ha min första körning idag på trafikskolan. Jag har en dubbellektion klockan halv tre till tio i fyra. Men det lär väl gå bra, får vi allt hoppas..
Ska snart in till skolan, börjar inte fören vid halv ett så jag kan ta det lite lugnt, dock har jag problem med mitt förbaskade mattepluggande, jag räknar matte D på egen hand, utan lärare och jag har prov på fredag. Det känns superstressigt men jag ska göra mitt bästa.. När jag kommer till skolan ställde snälla matteläraren Fredrik upp med en genomgång (rättegång tänkte jag skriva först xD ).. Så det känns bra. Sedan ska jag fixa det sista på vårat projekt, nämligen designen på bloggen. Ni ska få se lite av den senare ikväll ifall jag hinner.

Efter körningen, iväg till jobbet - gymnastiken 5-7 och ikväll blir det maybe att fixa iordning här hemma. Jag har köpt (eller älsk har köpt det sålänge) en massa grejer till min lilla toalett som ni även denna vecka kommer få se lite utav ^^ Vi var nämligen på ikea i söndags och shoppade en jävla massa till hemmet ( eller ah sebban gjorde det), gick på fem siffrigt.. Men ack så fint det kommer att bli.. Dock åkte vi dit för att köpa en soffa, men kom vi hem med en ?? NEJ ! hahah..

Oj oj, mycket text, mycket som händer i mitt liv. Jobbar och pluggar, vaknar upp med älsk varje dag, (älskar när du pussar mig sådär omtänksamt på ryggen om mornarna.. ) Jag vill beskriva livet som lyckligt och händelserikt. Saknar er mina fina vänner, jävlar så irriterande att ni jämt ska dra ut om helgerna. Jag tycker att tiden borde skynda sig lite, så jag också kan få stå där på scen och dansa loss. Älskart..

jag vet girls, och killar !! jag vet att ni saknar mig och min blogg, ni får stå ut med detta ett tag ;) det kommer bli bättring på saken, lovar !! :D
bättre uppdatering next ( år skylla på att min dator är sönder, fan måste köpa en ny känns ju lite småttigt pisstråkigt)

En gammal liten bild på mig..
vill ha långt hår igen...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas körningen går bra! :)

2009-09-23 @ 12:51:55
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle inte du ha jobbat i helgen?

2009-09-23 @ 13:50:39
Postat av: Anonym

var inte du sjuk i helgen?

2009-09-23 @ 17:38:01
Postat av: Anonym

joo jag var hängig under helgen och hade lite feber fre till lör så jag kände att jag stannar hemma istället..

2009-09-23 @ 19:59:40
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ful.

2009-09-29 @ 20:05:54
Postat av: Walentin

sweet :)

2009-09-30 @ 22:11:57
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0