jAG MÅR BRA

Jag älskar när min Boyfreiend bloggar, och han har en egen kategori för att han får blogga hos mig !!! Acceptera det lilla du som kommenterade så spydigt ! :D

BTW, Jag mår superbra, det är ju helg och då är man som lyckligast ^^ Ikväll ska min vän Palle gå Miss Gymnasium på Otten (modevisning) lycka till gumman !!! tyvärr orkar jag inte medvärka på partajjandet, är så otroligt trött. Men nästa vecka går jag Miss gymnasium på otten, synd att mina brudar är i sälen då =/ men men =)=) Hoppas jag har några som vill hejja på mig ?! :D

Hur mår ni mina brudar and boys? :D tell me..


Puss från mig...


Kommentarer
Postat av: Carro

jag ska hejja på dig gums :D <3

2010-02-13 @ 00:06:01
URL: http://rydings.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej tessan! Gud va pinsamt det här är men jag tror jag har råkat byta ditt lösenord på din mail.. jag har själv en mail som är [email protected] och jag begärde nytt lösenord.. då tror jag att jag skrev [email protected] (din mailadress fick jag se) och bytt ditt lösenord på ett konstigt sätt.. maila gärna mig på [email protected] för att få ditt lösenord... vill helst inte ge ut det här i din blogg då folk kanske tar det och förstör.. jag är verkligen ledsen och undrar hur detta misstag hänt... ber om ursäkt, men Tessan, maila mig som sagt!! så får du ditt lösen så du sen kan byta tillbaks till ditt gamla. Massa Kramar, Jessica, en trogen läsare =)

2010-02-13 @ 23:24:32
Postat av: Anonym

Hej Jessika !!! Jag fattar inte hur detta kan hända, jag har mailat dig ifrån min pojkväns mail. Snälla snälla ge tillbaka mitt lösenord..

2010-02-14 @ 10:54:39
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Anonym

stilig blogg du har :) hoppas du har haft en bra helg! kika gärna in på min och lämna en liten kommentar! hare bäst sötnos,kramkram

2010-02-15 @ 10:30:41
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej,

Mitt namn är Julia och jag jobbar för VeckoRevyn. Jag skulle behöva komma i kontakt med dig – men har inte hittat någon mailadress. Vore därför toppen om du kunde skicka ett mail till mig. :)

2010-02-16 @ 16:11:20
Postat av: Therese Marie

Min mailadress är [email protected] (står på headern) =) vad spännande..

2010-02-16 @ 17:00:54
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0