Åhhh helvete ......

Snacka om redigt ledsen.
Vill bara att sebastian ska komma hem och hjälpa mig med datorn. Alla mina bilder, alla skolarbeten (som jag inte lämnat in än) är borta. Jag har jobbat i säkert 25 timmar med två arbeten som bara är helt försvunna. Jag blir så himla ledsen, vet inte vad jag ska göra.. Hela dagen är utav depp, faan !
Om man återställer datorn måste väl filerna komma tillbaka ? vah ? vah? någon som vet ??

* Intervju i morgon, Ska verkligen Therese Marie börja jobba på mcdonalds, maybe maybe ?!?!?
* Besked om annat jobb, slutet av veckan, hoppas hoppas !!
* Måste lämna in cv till arken, snacka med butikschef och använda de där hundögonen vid mötet..

Nu blir det bad, med massa skum och läsa ut Intimate kill...
Herreguuud, jag får ångest, jag som var klar med alla arbeten nu inför skolan. =´(

Kommentarer
Postat av: malin

aa, återställer du datorn , tror jag nog att allt försvinner ,

2010-01-06 @ 15:34:40
Postat av: Anonym

Malin: men om man återställer några dagar borde väl filerna finnas kvar??

2010-01-06 @ 17:02:02
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0