Träningsguide 2


Ursäktar klädseln, men jag hade inga träningskläder med mig men det fick gå ändå..

Jaaa i filmen sa jag kudden, men självklart menar jag bollen.. Det är verkligen värt att köpa en sådan, för man bränner bort fettet mycket snabbare.. Jag kör på bollen nästintill varje gång jag tränar, och man känner verkligen hur man jobbar i sidomusklerna..

Man kan även hålla händerna runt huvudet och även en tyngd som man placerar bakom nacken som man då håller i..
Tänk på andningen, andas in när ni går ner och så andas ni ut vid uppvägen, då får man maximal effekt !! =)
nästa övning ska bli ben !! =D

PUSSAR :D

Kommentarer
Postat av: mamma

jo den här övningen behöver jag träna på! va bra du visar för då är det ju lättare att göra rätt!!!!

2009-07-30 @ 12:10:16
Postat av: Anonym

TACK för tipset det där ska jag pröva :D

2009-08-12 @ 20:17:33
URL: http://heleeenaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0